REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Wernisaż Szkoleń prowadzonego przez Bright Team Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, dostępnego pod adresem https://brightteam.pl/wernisaz-szkolen.
- Regulamin określa w szczególności:
- zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę (w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.),
- prawa i obowiązki Użytkowników oraz Usługodawcy,
- zasady przetwarzania danych osobowych i ochrony prywatności,
- warunki zawierania i rozwiązywania umów,
- procedury reklamacyjne i odstąpienia od umowy.
§ 2. DEFINICJE
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca transakcji w Serwisie.
- Konto – zbór danych w systemie informatycznym Serwisu, oznaczony indywidualnym loginem i hasłem, umożliwiający korzystanie z usług w Panelu Klienta (https://brightteam.pl/wernisaz-szkolen/panel-klienta/).
- Koszyk – panel informacyjny po prawej stronie serwisu zawierający informacje Towarach i Usługach wybranych przez Użytkownika do zakupienia.
- Kupon – promocyjny kod rabatowy umożliwiający uzyskanie zniżki w trakcie zakupu w formie ciągu znaków wpisywanego w formularzu Koszyka.
- Operator Płatności – podmiot realizujący płatności na rzecz Usługodawcy (Przelewy24 https://www.przelewy24.pl/).
- Sklep – internetowa platforma handlowa o nazwie Wernisaż Szkoleń, prowadzona przez Usługodawcę pod adresem https://brightteam.pl/wernisaz-szkolen/, umożliwiająca zawieranie umów na usługi szkoleniowe i zakup Usług.
- Umowa Świadczenia Usług – umowa zawierana na odległość między Usługodawcą a Klientem, dotycząca realizacji usług.
- Usługa – usługi dostarczane w ramach oferty Usługodawcy, w tym:
- doradztwo dla Działów Kadr i menedżerów,
- szkolenia wewnętrzne dla firm,
- szkolenia otwarte,
- płatne i bezpłatne webinary online,
- subskrypcję dostępu do płatnych treści Serwisu.
- Użytkownik – każda osoba korzystająca z Serwisu.
- Treści cyfrowe – materiały edukacyjne, szkoleniowe, instruktażowe w wersji elektronicznej, w tym:
- subskrypcja dostępu do płatnych treści,
- dostęp do panelu e-learningowego,
- poradniki, tutoriale, ebooki w wersji elektronicznej (PDF, ePub, Mobi, AWZ).
- Towar – towary fizyczne sprzedawane w ramach oferty Usługodawcy, w tym:
- płatne i bezpłatne poradniki i tutoriale,
- książki,
- gry szkoleniowe.
§ 3. KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ
- Dane Usługodawcy:
- nazwa firmy: Bright Team Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
- adres pocztowy: ul. Willowa 21, 05-071 Długa Szlachecka,
- numer NIP: 822-227-32-86,
- numer REGON: 141487553,
- KRS: 0000311434,
- numer telefonu: +48 605 208 824,
- adres e-mail: biuro@brightteam.pl,
- adres email: administratora strony: admin@brightteam.pl.
- Użytkownik może kontaktować się z Usługodawcą za pomocą adresów podanych powyżej lub formularza na stronie Kontakt (https://brightteam.pl/o-firmie/kontakt/).
§ 4. ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU
- Użytkownik nie ma prawa dokonywać nielegalnych czynności, w tym mających na celu utrudnienie dostępu innym Użytkownikom do Serwisu, zablokowanie Serwisu lub uzyskanie nieuprawnionego dostępu do danych.
- Użytkownik ma prawo do korzystania z Serwisu wyłącznie w ramach ogólnie obowiązującym norm prawnych, społecznych i dobrych obyczajów.
- Użytkownik nie ma prawa odstępować, sprzedawać ani udostępniać innym osobom swoich danych do logowania i przyznanych płatnych subskrypcji.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- problemy lub ograniczenia techniczne wynikłe z parametrów urządzeń, z których korzysta Użytkownik,
- konsekwencje naruszenia przez Użytkownika Regulaminu, lub obowiązującego prawa,
- zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją osób trzecich.
- Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby Serwis funkcjonował poprawnie, bez jakichkolwiek zakłóceń.
- Wszelkie uwagi, sugestie, pytania dotyczące działania Serwisu należy kierować mailem na adres admin@brightteam.pl.
- Zasady ochrony danych osobowych Użytkowników i przysługujące im prawa zostały opisane w Polityce Prywatności (https://brightteam.pl/pomoc/polityka-prywatnosci/).
- Założenie konta w Panelu Klienta (https://brightteam.pl/wernisaz-szkolen/panel-klienta/) lub dokonanie zakupu oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki Prywatności.
§ 5. REJESTRACJA I SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Rejestracja w Serwisie nie jest wymagana do złożenia zamówienia.
- Rejestracja następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie Panel Klienta (https://brightteampl/wernisaz-szkolen/panel-klienta) w sposób zgodny z jego treścią lub podczas dokonywania zamówienia.
- Zamówienia można składać 24/7 poprzez Serwis.
- Użytkownik składa zamówienie poprzez wybór Usługi lub Towaru i dokonanie płatności.
- Usługa zostaje udostępniona po zaksięgowaniu płatności.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy związane z dostarczeniem wiadomości drogą elektroniczną wynikające z błędów powstałych po stronie operatora konta pocztowego Użytkownika.
- Użytkownik posiadający Konto może w każdej chwili je usunąć wraz z ze swoimi danymi oraz historią zamówień (ta czynność jed nieodwracalna).
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za poprawność danych wprowadzanych przez Użytkownika.
§ 6. CENY I PŁATNOŚCI
- Ceny w Serwisie są cenami netto, końcowa kwota do zapłaty jest powiększona o adekwatny podatek VAT.
- Płatności realizowane są za pośrednictwem Operatora Płatności.
- Użytkownik otrzymuje potwierdzenie zamówienia drogą elektroniczną.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do możliwości zmiany cen na stronie, przy czym Klienta obowiązuje cena z dnia dokonywania zakupu.
- Usługi oferowane nieodpłatnie zawierają wyraźną informację na ten temat w opisie, oraz cena wynosi 0. Na takie Towary i Usługi faktura nie jest wystawiana.
- Dla każdego promocyjnego kodu rabatowego określone są zasady jego wykorzystania, w tym:
- wysokość zniżki (kwotową lub procentową),
- termin ważności,
- jedno, dwu, lub wielokrotność użycia,
- możliwość łączenia z innymi promocjami,
- minimalna wartość zakupu.
- Maksymalna wartość zniżek nie może przekroczyć wartości zakupów, w trakcie których kod został użyty.
§ 7. ZAWARCIE I ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Umowa pomiędzy Klientem, a Usługodawcą zostaje zawarta w momencie zakupu Towaru lub Uslugi przez Klienta.
- Klient otrzymuje potwierdzenie zakupu natychmiast po uiszczeniu opłaty.
- Przy zakupie Towarów fizycznych:
- Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni,
- warunkiem jest wyrażenie woli drogą mailową (biuro@brightteam.pl),
- Klient odsyła produkt nienoszący śladów użytkowania na adres Usługodawcy na własny koszt,
- zwrot płatności następuje w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu produktu.
- Odstąpienie od umowy w przypadku usług cyfrowych nie jest możliwe po ich dostarczeniu.
- Przy zakupie Usług szkoleniowych i doradcych:
- Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie na 3 dni przed terminem wykonania Usługi,
- w przypadku szkoleń powtarzalnych Klient może nieodpłatnie zmienić termin uczestnictwa w szkoleniu, pod warunkiem, że pozwala na to ilość uczestników w obu grupach (zmiana nie spowoduje przekroczenia minimum lub maksimum ilości uczestników),
- w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych uniemożliwiających Klientowi uczestniczenie w szkoleniu lub doradztwie, Klientowi zostanie zaproponowany inny najbliższy termin i temat szkolenia,
- w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych uniemożliwiających zorganizowanie szkolenia lub doradztwa przez Usługodawcę, Klientowi zostanie zaproponowany inny najbliższy termin,
- jeżeli cena zaproponowanej Klientowi Usługi jest wyższa od wpłaconej kwoty, Klient automatycznie otrzymuje rabat w wysokości różnicy,
- w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych po stronie Usługodawcy oraz niemożności zaproponowania Klientowi innego dogodnego terminu Klient otrzyma zwrot opłaconej kwoty.
§ 8. REKLAMACJE
- Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w związku z wadliwym działaniem Serwisu lub wadami Produktów fizycznych.
- Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres biuro@brightteam.pl przesyłając opis reklamacji, dane pozwalające na zidentyfikowanie transakcji zakupu.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni.
- W przypadku uznania reklamacji, Użytkownik otrzyma stosowne świadczenie lub zwrot płatności po otrzymaniu zwrotu produktu na koszt Usługodawcy.
§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Spory wynikające z umów rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.