Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Wernisaż Szkoleń prowadzonego przez Bright Team Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, dostępnego pod adresem https://brightteam.pl/wernisaz-szkolen.
  2. Regulamin określa w szczególności:
    1. zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę (w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.),
    2. prawa i obowiązki Użytkowników oraz Usługodawcy,
    3. zasady przetwarzania danych osobowych i ochrony prywatności,
    4. warunki zawierania i rozwiązywania umów,
    5. procedury reklamacyjne i odstąpienia od umowy.

§ 2. DEFINICJE

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca transakcji w Serwisie.
  2. Konto – zbór danych w systemie informatycznym Serwisu, oznaczony indywidualnym loginem i hasłem, umożliwiający korzystanie z usług w Panelu Klienta (https://brightteam.pl/wernisaz-szkolen/panel-klienta/).
  3. Koszyk – panel informacyjny po prawej stronie serwisu zawierający informacje Towarach i Usługach wybranych przez Użytkownika do zakupienia.
  4. Kupon – promocyjny kod rabatowy umożliwiający uzyskanie zniżki w trakcie zakupu w formie ciągu znaków wpisywanego w formularzu Koszyka.
  5. Operator Płatności – podmiot realizujący płatności na rzecz Usługodawcy (Przelewy24 https://www.przelewy24.pl/).
  6. Sklep – internetowa platforma handlowa o nazwie Wernisaż Szkoleń, prowadzona przez Usługodawcę pod adresem https://brightteam.pl/wernisaz-szkolen/, umożliwiająca zawieranie umów na usługi szkoleniowe i zakup Usług.
  7. Umowa Świadczenia Usług – umowa zawierana na odległość między Usługodawcą a Klientem, dotycząca realizacji usług.
  8. Usługa – usługi dostarczane w ramach oferty Usługodawcy, w tym:
    1. doradztwo dla Działów Kadr i menedżerów,
    2. szkolenia wewnętrzne dla firm,
    3. szkolenia otwarte,
    4. płatne i bezpłatne webinary online,
    5. subskrypcję dostępu do płatnych treści Serwisu.
  9. Użytkownik – każda osoba korzystająca z Serwisu.
  10. Treści cyfrowe – materiały edukacyjne, szkoleniowe, instruktażowe w wersji elektronicznej, w tym:
    1. subskrypcja dostępu do płatnych treści,
    2. dostęp do panelu e-learningowego,
    3. poradniki, tutoriale, ebooki w wersji elektronicznej (PDF, ePub, Mobi, AWZ).
  11. Towar – towary fizyczne sprzedawane w ramach oferty Usługodawcy, w tym:
    1. płatne i bezpłatne poradniki i tutoriale,
    2. książki,
    3. gry szkoleniowe.

§ 3. KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ

  1. Dane Usługodawcy:
    1. nazwa firmy: Bright Team Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
    2. adres pocztowy: ul. Willowa 21, 05-071 Długa Szlachecka,
    3. numer NIP: 822-227-32-86,
    4. numer REGON: 141487553,
    5. KRS: 0000311434,
    6. numer telefonu: +48 605 208 824,
    7. adres e-mail: biuro@brightteam.pl,
    8. adres email: administratora strony: admin@brightteam.pl.
  2. Użytkownik może kontaktować się z Usługodawcą za pomocą adresów podanych powyżej lub formularza na stronie Kontakt (https://brightteam.pl/o-firmie/kontakt/).

§ 4. ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU

  1. Użytkownik nie ma prawa dokonywać nielegalnych czynności, w tym mających na celu utrudnienie dostępu innym Użytkownikom do Serwisu, zablokowanie Serwisu lub uzyskanie nieuprawnionego dostępu do danych.
  2. Użytkownik ma prawo do korzystania z Serwisu wyłącznie w ramach ogólnie obowiązującym norm prawnych, społecznych i dobrych obyczajów.
  3. Użytkownik nie ma prawa odstępować, sprzedawać ani udostępniać innym osobom swoich danych do logowania i przyznanych płatnych subskrypcji.
  4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
    1. problemy lub ograniczenia techniczne wynikłe z parametrów urządzeń, z których korzysta Użytkownik,
    2. konsekwencje naruszenia przez Użytkownika Regulaminu, lub obowiązującego prawa,
    3. zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją osób trzecich.
  5. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby Serwis funkcjonował poprawnie, bez jakichkolwiek zakłóceń.
  6. Wszelkie uwagi, sugestie, pytania dotyczące działania Serwisu należy kierować mailem na adres admin@brightteam.pl.
  7. Zasady ochrony danych osobowych Użytkowników i przysługujące im prawa zostały opisane w Polityce Prywatności (https://brightteam.pl/pomoc/polityka-prywatnosci/).
  8. Założenie konta w Panelu Klienta (https://brightteam.pl/wernisaz-szkolen/panel-klienta/) lub dokonanie zakupu oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki Prywatności.

§ 5. REJESTRACJA I SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Rejestracja w Serwisie nie jest wymagana do złożenia zamówienia.
  2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie Panel Klienta (https://brightteampl/wernisaz-szkolen/panel-klienta) w sposób zgodny z jego treścią lub podczas dokonywania zamówienia.
  3. Zamówienia można składać 24/7 poprzez Serwis.
  4. Użytkownik składa zamówienie poprzez wybór Usługi lub Towaru i dokonanie płatności.
  5. Usługa zostaje udostępniona po zaksięgowaniu płatności.
  6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy związane z dostarczeniem wiadomości drogą elektroniczną wynikające z błędów powstałych po stronie operatora konta pocztowego Użytkownika.
  7. Użytkownik posiadający Konto może w każdej chwili je usunąć wraz z ze swoimi danymi oraz historią zamówień (ta czynność jed nieodwracalna).
  8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za poprawność danych wprowadzanych przez Użytkownika.

§ 6. CENY I PŁATNOŚCI

  1. Ceny w Serwisie są cenami netto, końcowa kwota do zapłaty jest powiększona o adekwatny podatek VAT.
  2. Płatności realizowane są za pośrednictwem Operatora Płatności.
  3. Użytkownik otrzymuje potwierdzenie zamówienia drogą elektroniczną.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do możliwości zmiany cen na stronie, przy czym Klienta obowiązuje cena z dnia dokonywania zakupu.
  5. Usługi oferowane nieodpłatnie zawierają wyraźną informację na ten temat w opisie, oraz cena wynosi 0. Na takie Towary i Usługi faktura nie jest wystawiana.
  6. Dla każdego promocyjnego kodu rabatowego określone są zasady jego wykorzystania, w tym:
    1. wysokość zniżki (kwotową lub procentową),
    2. termin ważności,
    3. jedno, dwu, lub wielokrotność użycia,
    4. możliwość łączenia z innymi promocjami,
    5. minimalna wartość zakupu.
  7. Maksymalna wartość zniżek nie może przekroczyć wartości zakupów, w trakcie których kod został użyty.

§ 7. ZAWARCIE I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Umowa pomiędzy Klientem, a Usługodawcą zostaje zawarta w momencie zakupu Towaru lub Uslugi przez Klienta.
  2. Klient otrzymuje potwierdzenie zakupu natychmiast po uiszczeniu opłaty.
  3. Przy zakupie Towarów fizycznych:
    1. Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni,
    2. warunkiem jest wyrażenie woli drogą mailową (biuro@brightteam.pl),
    3. Klient odsyła produkt nienoszący śladów użytkowania na adres Usługodawcy na własny koszt,
    4. zwrot płatności następuje w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu produktu.
  4. Odstąpienie od umowy w przypadku usług cyfrowych nie jest możliwe po ich dostarczeniu.
  5. Przy zakupie Usług szkoleniowych i doradcych:
    1. Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie na 3 dni przed terminem wykonania Usługi,
    2. w przypadku szkoleń powtarzalnych Klient może nieodpłatnie zmienić termin uczestnictwa w szkoleniu, pod warunkiem, że pozwala na to ilość uczestników w obu grupach (zmiana nie spowoduje przekroczenia minimum lub maksimum ilości uczestników),
    3. w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych uniemożliwiających Klientowi uczestniczenie w szkoleniu lub doradztwie, Klientowi zostanie zaproponowany inny najbliższy termin i temat szkolenia,
    4. w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych uniemożliwiających zorganizowanie szkolenia lub doradztwa przez Usługodawcę, Klientowi zostanie zaproponowany inny najbliższy termin,
    5. jeżeli cena zaproponowanej Klientowi Usługi jest wyższa od wpłaconej kwoty, Klient automatycznie otrzymuje rabat w wysokości różnicy,
    6. w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych po stronie Usługodawcy oraz niemożności zaproponowania Klientowi innego dogodnego terminu Klient otrzyma zwrot opłaconej kwoty.

§ 8. REKLAMACJE

  1. Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w związku z wadliwym działaniem Serwisu lub wadami Produktów fizycznych.
  2. Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres biuro@brightteam.pl przesyłając opis reklamacji, dane pozwalające na zidentyfikowanie transakcji zakupu.
  3. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni.
  4. W przypadku uznania reklamacji, Użytkownik otrzyma stosowne świadczenie lub zwrot płatności po otrzymaniu zwrotu produktu na koszt Usługodawcy.

§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
  2. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  3. Spory wynikające z umów rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
0