Trener, doradca zawodowy, webmaster
(ur. 1967r.) W trakcie ponad 20-letniej kariery zawodowej zajmował stanowiska handlowe: Merchandiser, Przedstawiciel Handlowy, Regionalny Kierownik Sprzedaży, National Sales Representative, Agent Ubezpieczeniowy, Unit Manager, Dyrektor Regionalny w międzynarodowych koncernach z branży FMCG i ubezpieczeniowej (Coca-Cola, CPC Amino, Gillette, 3M, Norwich Union, Generali).
Od ponad 12 lat prowadzi szkolenia, początkowo dla swoich zespołów sprzedażowych, którymi kierował, a następnie jako konsultant w firmie szkoleniowej. Ukończył różnorodne kursy i szkolenia w tym trenerskie, handlowe, negocjacyjne, NLP oraz komputerowe. Od 2007 roku prowadzi szkolenia w ramach projektów EFS.
Specjalizuje się w szkoleniach miękkich:
- asertywność
- sprzedaż bezpośrednia
- sprzedaż aktywna i b2b
- obsługa klienta w punkcie sprzedaży detalicznej
- obsługa klienta w urzędzie
- zarządzanie sobą w czasie
- współpraca z klientami VIP
- szkolenia produktowe
- negocjacje
- wystąpienia publiczne
- planowanie pracy handlowca
- kierowanie zespołami sprzedażowymi
- projektuję, prowadzę i nadzoruję badania “Tajemniczy Klient”