Nowości

Najnowsze wydarzenia i realizacje

Strategia i szkolenia - e-book wydany przez Brightteam Sp. z o.o.

Od bilansu kompetencji…

Od bilansu kompetencji do zarządzania przez kompetencje MŚP w obliczu szansy rozwojowej do roku 2016 Gospodarka Polski przeżywa wielkie zmiany, minęło już 10 lat od przyłączenia do Unii Europejskiej. Bilans tego okresu jest pozytywny dla infrastruktury kraju, rozwoju wielkich przedsiębiorstw, szeregu zmian w metodach zarządzania przedsiębiorstwami, lecz mniej optymistyczny dla rozwoju i przekształceń w małych i średnich firmach. Dobrze zorganizowane Read more about Od bilansu kompetencji…[…]

Strategia i szkolenia - e-book wydany przez Brightteam Sp. z o.o.

Firma dobra, firma lepsza…

Firma dobra, firma lepsza, firma „kapitalna” Każda firma ma kapitał intelektualny, ale jeżeli jego wartość przekracza wartość aktywów materialnych, możemy mówić o organizacji kapitału intelektualnego Kiedy namawia się menedżerów firm do tego, aby zainwestowali w rozwój i postawili na ludzi ponadprzeciętnych, by zmienili styl przywództwa i zaangażowali ludzi w sprawy firmy, natychmiast pytają o racjonalność i ekonomiczny sens tych działań. Read more about Firma dobra, firma lepsza…[…]

Strategia i szkolenia - e-book wydany przez Brightteam Sp. z o.o.

Strategia i szkolenia

„Strategia i Szkolenia” to nazwa naszego projektu, zainspirowana książką o tym samym tytule, której autorem jest Philippe Korda – wybitny francuski ekspert z dziedziny rozwoju przedsiębiorstw. Doświadczenia rynku francuskiego, jak dotąd niestety mało znane w Polsce, stały się inspiracją dla tej publikacji. Adaptacyjność małych i średnich firm to często „być albo nie być” w nieustannie zmieniającym się i mocno konkurencyjnym Read more about Strategia i szkolenia[…]

Akademia EURO - szkolenie zrealizowane przez Brightteam Sp. z o.o.

Akademia EURO 2012

Nasi trenerzy przeszkolili 720 pracowników m.in. kolei, lotniska, transportu miejskiego na Mazowszu, którzy podczas mistrzostw Euro 2012 mieli bezpośredni kontakt z kibicami, Wszyscy uczestnicy przeszli szkolenia z obsługi klienta i różnic międzykulturowych w ramach “Akademii Euro”. Każde szkolenie trwało 16 godzin (2 dni po 8 godzin). Ramowy program Szkolenia międzykulturowych obejmował m.in. tematykę: Wprowadzenie podstawowych Read more about Akademia EURO 2012[…]